لوازم یدکی پیکاپ , قطعات یدکی نیسان pickup , یدک ژاپن فروشگاه قطعات یدکی خودرو ناوارا :  نیسان ناوارا یا همان نیسان پیکاپ که در ایران به این نام همه این خودرو رو می شناسند . نسل D22 و D40 از خودروهای دوکابینه نیسان می باشد. که در سراسر اروپا و آسیا و اقیانوسیه به فروش رسیده است . هم چنین این خودرو در آمریکای شمالی , مرکزی و جونوبی نیز خواستار زیادی داشته است . نسل D22 خودرو نیسان ( نیسان پیکاپ ) در سال 1997 برای جایگزینی نسل D21 طراحی و تولید شد. مهمترین بازار این نسل از خودروی نیسان در امریکا قرار دارد .

لوازم یدکی پیکاپ یدک ژاپن

 

همانند سایر خودروهای شرکت نیسان ؛  پیکاپ ( ناراوا ) نیز از فروش بالایی برخودار شده است. و از سال 2002 تا به الان فروش بالایی داشته است. به ویژه در کشور ما که خیلی خواهان زیادی دارد. هر چند به نسبت خوردوی ماکسیما تعداد فروش در ایران کم بود . البته باید خاطر نشان شویم که مهمترین مسئه در خرید این نوع از خودروها نبود . لوازم یدکی می باشد . تهیه لوازم یدکی پیکاپ خیلی سخته البته تمامی خودورهای لوکس در ایران از این امکانات بی بهره اند.

فروشگاه یدک ژاپن و فروش لوازم یدکی پیکاپ

فروش و عرضه انواع قطعات خوردوی نیسان در فروشگاه لوازم یدکی یدک ژاپن با بهترین کیفیت. : ما در یدک ژاپن توانسته ایم تمام نیاز های افرادی که از محصولات نیسان استفاده میکنند را برطرف کنیم . البته تهیه لوازم یدکی پیکاپ , مورانو , ماکسیما , نیسان جوک و… واقعا سخت است .

جهت مشاوره و سفارش هر نوع قطعه و لوازم یدکی پیکاپ با ما تماس بگیرید. تا در اسرع وقت بتوانیم نیاز شما را برطرف کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های زیر با ما ارتباط برقرار کنید .

 

یدک ژاپن

 

آدرس: خیابان اکباتان ( چراغ برق )، کوچه نفیسی، پاساژ توحید طبقه ۳ پلاک ۶۷ فروشگاه سالک

تلفن: ۰۲۱۳۳۹۳۷۲۹۵ و ۰۹۱۲۱۷۹۹۰۴۰